قالب زیبای امام رضا علیه السلام اس ام اس هایی در مورد امام زمان
» عکسهای زیبا
» خداوندا من از دنیای بی تو میترسم
» فقط خــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا
» یادم باشد...
» سال نو مبارک
» در هم و برهم از همه چیز
» جالب است بدانید!
» در زمستان مراقب پاهای خود باشید
» مردمانی مقصر،بدنبال مردمانی مقصرتر
» 40حدیث اخلاقی پیامبر در مورد حجاب وحیا واهل وعیال(2)
» 40حدیث اخلاقی پیامبر در مورد حجاب وحیا واهل وعیال(1)
» داستان های کوتاه از امام صادق
» آیا شیطان ازدواج کرده است؟!
» نقش استاد و کلاس در حفظ قرآن کریم
» مکان مناسب حفظ قرآن
» مقدمات حفظ قرآن کریم
» مراحل حفظ قرآن
» مدیریت زمان در حفظ قران کریم
» روش های مرور حفظ قرآن کریم
» رایج ترین سبک های حفظ قرآن مبارک
» چند لطیفه و جوک شرعی!!+استفتائات
» زندگی
» زندگی
» سخنان جذاب قرائتي درباره ظنّ و گمان
» مذهبی باشید تا بیشتر عمر کنید
» خاطره حاج آقا قرائتی از دیدن یک دختر زیبا در اتاق رئیس!
» چرا در دانشکده ‏های اقتصاد از اقتصاد اسلامی استقبال نمی شود؟
» برای امام زمان
» دانستنی های جالب از ایران
» حقایق جالبی از زندگی دو رئیس جمهور امریکا
» فرقه های مختلف مسیحت
» ظرافت نگاه رهبری به مجلس سید‌الشهداء
» سخنان بزرگان دین در مورد عزاداری برای امام حسین (علیه السلام)
» دلنوشته های محرم
» اسرار در مورد امام علی علیه السلام
» خير دنيا و آخرت
» عوامل تنهايي ولي خدا,منظور امام حسین
» مراقبت در دهه اول ماه محرم
» مباني قرآني عزاداري سالار شهيدان
» ویژه نامه امام رضا (سلام الله علیه)
» حقوق زنان در مسيحيت چيست؟
» 25 حدیث درباره دروغ و دروغگو
» ادامه زندگی و قبض روح ادریس(ع)
» آزادگی
» تولد امام جواد
» چهار زن
» باباطاهر(قسمت چهارم)
» باباطاهر(قسمت دوم)
» باباطاهر(قسمت اول)
» خواب
درباره ما

ای یکدله و صد دله******************* یکبار دل یله کن********************* بیا بر در ما ************************ اگر بد بود بد گله کن******************
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 154
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 12518
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1

آیه قرآن حدیث موضوعی
پیوندهای وبگاه
» منتظران ظهور
» اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام
» عاشورائیان زنجان
» به توکل نام اعظمت...
» مسجد انبیا ملی راه اهواز
» گلچین کلیپ های مذهبی
» دانلود آهنگ جدید
» غریبه
» صبح اميد
» ادبستان
» جانم فدای سید علی
» متن های زیبا
» یا صاحب الزمان
» کاش عصر ظهور را درک کنیم
» موکب عاشقان حضرت رقیه مایان -تبریز
» امام زادگان عشق
» فاطمه شهیده(س)
» ۞مـداحــــــی نیــــوز۞
» منم و دوست شهیدم و یه خدا اون بالابالاها
» پایگاه اطلاع رسانی دهیاری شورای اسلامی گیل کلا
» وبلاگ تخصیصی ظهور مسجد المهدی قائمیه
» غیرت
» خبرگذاری فداییان امام خامنه ای
» وبلاگ مسجد حضرت بقیه الله الاعظم (عج)
» حماسه آفرینان
» دنیای بی وفا
» جی پی اس موتور
» جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اشک منتظر و آدرس http://alimoradi110.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
موضوعات مطالب
برچسب‌ها

اس ام اس هایی در مورد امام زمان
+ نویسنده علی مرادی در پنج شنبه 21 آذر 1392 |

آقا اجازه خسته ام از این همه فریب/از های و هوی مردم این شهر نا نجیب
آقا اجازه پنجره ها سنگ گشته اند/دیوارهای سنگی از کوچه بی نصیب
آقا اجازه باز به من طعنه می زنند/عاشق ندیده های پر از نفرت رقیب
«شیرین»ی وجود مرا «تلخ» می کنند/«فرهاد»های کینه پرست پر از فریب...
+++
تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام/دوباره صبح؛ ظهر؛ نه غروب شد نیامدی
+++
چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی/چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی/خلیل آتشین سخن؛ تبر به دوش بت شکن/خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
+++
این جمعه هم گذشت...
یک روز جمعه
کسی آرام می آید
نگاهش خیس عرفان است
قدمهایش پر از معنا
دلش از جنس باران است
کسی فانوس بر دستش
مثال نور می آید
امید قلب ما روزی مثال نور می آید
اللهم عجل لولیک الفرج
+++
در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند
ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار
+++
نیازارم ز خود هرگز دلی را که میترسم در آن جای تو باشد...
+++
گفته بودم گربیایی مقدمت را گل فشانم
گل چی قابل مهربانم چشمهایم فرش راهت
+++
یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد...
+++
به خدا سوگند دنیا را آذین می بندیم اگر لحضه آمدنت را بدانیم...
+++
کجایی ای همیشه پیدا از پس ابرهای غیبت؟
+++
مهدی جان!
سؤالی ساده دارم از حضورت... من آیا زنده ام وقت ظهورت...
اگر که آمدی من رفته بودم... اسیر سال و ماه و هفته بودم...
دعایم کن دوباره جان بگیرم... بیایم در رکاب تو بمیرم...
+++
آقا جان! حیف نیست ماه شب چهارده پشت ابرهای تیره وپاره پاره پنهان بماند، حیف نیست دیده را شوق وصال باشد ولی فروغ دیده نباشد...
+++
هر که دیوانه نشد از عشق تو عاقل نیست، آنکه نشناخت تو را معرفتش کامل نیست. دعا کنید منتظران که بیاد یا مهدی
+++
برای سلامتی امام زمان 3 تا صلوات بفرست، این پیام را برای 10 نفر بفرستی میشه 160 تومان. بیا 1 بار واسه امام زمان 160 تومان خرج کنیم.
+++
کی می شود صبح، ناشتای چشم هایمان را به نگاه تو بگشاییم؟
کی می شود شام، تصویر تو را به قاب خوابهایمان ببریم؟
کی می شود شب و روزمان، در فضای ظهور تو بگذرد؟
یا ابا صالح من...
+++
یک چشم زدن غافل از آن ماه نباشیم/شاید که نگاهی کند آگاه نباشیم
+++
اما هنوز این مرد تنهای پر شکیب، با کولبار شوق خود راه می سپارد، تا از دل این تیرگی، نوری برآرد... و همچنان در هر کناری، شمعی می گذارد، چرا که اعجاز انسان را، هنوز امید دارد...
+++
روزی ز سفر، ستاره برمی گردد/عشق من و تو دوباره برمی گردد
تردید مکن، مطمئنم فردا شب/آن دلبر ماهپاره بر می گردد
+++
در راه عزیزی است که با آمدنش
هر قطب نما، قبله نما خواهد شد
+++
باز هم آدینه ای آمد ولی مهدی کجاست؟/یک نفر می گفت مهدی جمعه ها در کربلاست
+++
خوایم و حقیقت به خدا نیست به جز این/ما غایب و او منتظر آمدن ماست
+++
روز ظهور تو چه سر افکنده می شوند
آنها که در دعای فرج کم گذاشتند
+++
آسمون زیر پاهات
دل ما فرش قدمهات
من کیم از تو بخونم
چون خدا شده خاطرخوات
+++
تمنائی که از وصل تو دارم
که سر بر آستان تو گذارم
+++
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد
بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب که روزگار بسی فتنه زیر سر دارد
بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد
بخوان دعای فرج را به یاد خیمه سبز که آخرین گل سرخ از همه خبر دارد
+++
کتاب بسته بماند، اگر نیایی تو
رسول خسته بماند اگر نیایی تو
در مقدس آن خانه ای که می دانی
بلی! شکسته بماند اگر نیایی تو
+++
خستگان عشق را ایام درمان خواهد آمد
منجی عالم، پناه بی پناهان خواهد آمد
غم مخور ای فاطمه! ای بانوی پهلو شکسته!
مهدی ات با شیشه دارو و درمان خواهد آمد
+++
دل مرده ایم بدون تو اما مسیح من
یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن
+++
سلامی بر رخ شاه دو عالم/رخ پنهان شده از دیدگانم
سلامی از ته این اشکهایم/نثار قدوم تو ای انتظارم...
+++
مردان که به هنگام خطر گرد آیند/سرباز صفت به یک خبر گرد آیند
مظلوم تویی که سال ها منتظری/تا سیصد و سیزده نفر گرد آیند
+++
آن فرقه که تیشه به نخل فدک زدند
بر قلب پاک ختم رسولان نمک زدند
مهدی بیا ز قاتل مادر سوال کن
زهرا چه کرده بود که او را کتک زدند؟
یا مهدی فاطمه
+++
تا کی برای چشمت آذین کنم جهان را؟
قلبم شروع کرده عمدأ تکان تکان را
باران ترانه اش را با لحن غم نخواند
باشد عوض کنی تو تقدیر آسمان را
+++
کاش از لطف شبی یاد ز ما می کردی
یاد از عاشق افتاده ز پا می کردی
کاش بیمار فراقت که ز پا افتاده
با نگاه ملکوتی تو دوا می کردی
+++
همه گویند به امید ظهورش صلوات
کاش این جمعه بگویند به تبریک حضورش صلوات
اللیهم عجیل لولیک الفرج
+++
به پای مهدی، همه سربازیم/ز ارکان ابر قدرت قرار اندازیم
ما خمارانیم، عبد جانانیم/تا ابد انصارالمهدی می مانیم
اللیهم عجیل لولیک الفرج
+++
در تاک مگر شراب پنهان نشده؟/در غنچه مگر گیلاب پنهان نشده؟
ای بیخبران که مینکر صبح شدید/در شب مگر آفتاب پنهان نشده؟
+++
یا مهدی! ای نقطه شروع شفق، ای مجری حق
میلاد تو قصیده بی انتهاییست که تنها خدا بیت آخرش را میداند.
بیا و حسن ختام زمان باش...
+++
خوب است ما هم مثل باران حس بگیریم
هر شب سراغی از گل نرگس بگیریم
اللیهم عجیل لولیک الفرج
+++
انتظار، فاصله ای است میان دو جمعه: جمعه ولادت و جمعه ظهور...
خدایا! این فاصله را کمتر و کمتر کن و چشمان ما را به نور جمالش بنواز
(آمین)
+++
قیامت قامت و قامت قیامت/قیامت می کند آن قد و قامت
موذن گر ببیند قامتت را/به قد قامت بماند تا قیامت
+++
بخوانید یاران، همه دلداران/سرود هم عهدی در فراق جانان
می خوانم هر شب، شعر هم عهدی/شب جمعه منم و ذکر یا مهدی
اللیهم عجیل لولیک الفرج
+++
صدای آمدنت را به گوش ما برسان!/زمان غیبت خود را به انتها برسان
کنار تربت زهرا به وقت نافله ات/دعای خویش را به یاری این گدا برسان!
+++
ای دل اگر عاشقی، در پی دلدار باش/بر در دل روز و شب منتظر یار باش
دلبر تو جاودان بر در دل حاظر است/روزن دل بر گشا، منتظر یار باش...
یا مهدی
+++
بیا دوباره پاک کن ز جاده ها غبار را/به عاشقان نوید ده رسیدن بهار را!
تمام لحظه های من فدای یک نگاه تو/بیا و پاک کن زدل حدیث انتظار را!
+++
تو همچو بوی محبت ز پشت پنجره ها/درون ذهن شقایق خطور خواهی کرد
نگاه شوق و امیدم به آن دم صبحی است/که خاک را به قدومت چطور خواهی کرد
+++
بیا عصاره حیدر، بیا چکیده زهرا/بیا که بوی رسولی، بیا که نور خدایی
شب غریبی مان می شود به یاد تو روشن/تویی که در همه شبها چراغ خانه مایی
+++
یار من یوسف نیا، اینجا کسی یعقوب نیست/لحظه ای چشمانشان، از دوریت مرطوب نیست
ای گل زیبای من، از غربتت اشکی نریخت/نازنین، اینجا خداهم پیششان محبوب نیست
نو بهارم، درفراقت هیچ کس محزون نشد/منجی انسانیت، اینجا شرایط جور نیست
گرچه در هر جمعه ای، زیبا، دعایت میکنند/این دعاها بر زبان است؛ جنسشان مرغوب نیست
+++
خوشا به حال آنان که در کلاس انتظار حتی یک جمعه هم غیبت ندارند...
یا ابا صالح المهدی
+++
رافع عسر و حرج میرسد انشاء الله/یعنی آن ختم حجج میرسد انشاء الله
مژده بر منتظران مهدی، زهرا بدهید/عنقریب عصر فرج میرسد انشاء الله
+++
گفتند که تک سوارمان در راه است/از اول صبح چشممان بر راه است
از یازدهم دوازده قرن گذشت/تا ساعت تو چقدر دیگر راه است...؟
+++
راحت همگی به راحتی تن دادیم/یک مشت شعار نامعین دادیم
هر هفته غروب جمعه ها ما تنها/آموزش منتظر نشستن دادیم...
+++
گل گلزار هستی دلبر ماست/همان دلبر که او تاج سر ماست
دریغا چشم ما او را نبیند/اگر چه دائما اندر بر ماست...
+++
تو هم یک گوشه چشمی به ما کن/نگاهی هم به این بیچاره ها کن
بلای هجر ما را مبتلا کرد/عنایت کن ز ما دفع بلا کن...
+++
ما عاشق بی قرار یاریم همه/بر درد فراق او دچاریم همه
از پای بجان او نخواهیم نشست/تا سر بقدومش بسپاریم همه
+++
لطف کن دست من از دامن خود دور مکن/اینقدر ناز به این عاشق مهجور مکن
میل دارم به رکاب تو ملازم گردم/اشتهای من دلسوخته را کور مکن...
+++
خدا را یک نگاهی سوی ما کن/ز چنگ نفس اماره رها کن
کرم کن مهدیا در خدمت خود/نصیب و روزی ما کربلا کن...
+++
یارب ظهور مهدی ما عنقریب کن/بیرون دگر ز قلب جنابش شکیب کن
تقدیر ما اگر نبود درک عهد وصل/توفیق دیدن رخ ماهش نصیب کن...
+++
نباشد بی تو عالم را صفایی/نه دین را بی تولایت بهایی
مگر من دست برمیدارم از تو/تو جانی، دلربایی، مقتدایی...
+++
کند هر کس ز درگاهت گدایی/به حق حق رسد آخر به جایی
نبرده بویی از عرفان و معنا/ندارد آنکه با تو آشنایی...
+++
مقدر کن خدایا انس و جان را/ظهور مهدی صاحب زمان را
رسان امشب بداد خلق عالم/یگانه منجی خلق جهان را...
+++
بدم در جان، دم رحمانیت را/عیان کن چهره پنهانیت را
بلب جانم رسید از حسرت تو/نشانم ده رخ نورانیت را...
+++
کشتی شکسته ایم نجات غریق کو؟/ناجی ما ز بحر مخوف و عمیق کو؟
از غصه فراق رسیده است جان به لب/یارب شریک قصه و یار شفیق کو؟
+++
مردم و آخر ندیدم روی نیکوی ترا/گوش من نشنید جانا صوت دلجوی ترا
سرمه ای با دست خود بر هر دو چشمانم بکش/نور تا گیرد دو چشمم بنگرم روی ترا
+++
جان ما آمده از هجر تو بر لب بازآ/روز ما بین که بود تیره تر از شب بازآ
ای امید دل صدیقه کبری عجل/وی زداینده غم از دل زینب بازآ
+++
بیمار گشته است قلوب از عیوب ما/دانیم گشته سد دعاها ذنوب ما
یا غافر الذنوب گناهان ما ببخش/وانگه رسان ظهور طبیب قلوب ما
+++
بغفلت عمر را طی می کنم من/بهار عمر را دی می کنم من
اگر یک جلوه بر قلبم نمایی/خیال معصیت کی می کنم من؟
+++
بیا ای صاحب عصر و زمانه/قدم کن رنجه و بر چشم ما نه
سر ما گوی چوگان تو ای دوست/دل ما تیر عشقت را نشانه...
+++
دوای درد ما تنها ظهور است/ظهوری کاندر آن فیض حضور است
هر آنکس کو بود غافل زیادش/دو چشم باطنش و الله کور است...
+++
اگر خواهی که با مهدی نشینی/گلی از خرمن وصلش بچینی
اگر مصداق «...قبل ان تموتوا»/شوی قطعا جمالش را ببینی...
+++
خوشا چشمی که بیند روی ماهت/خوشا جانی که گردد خاک راهت
روا باشد دهد جان، عاشق تو/اگر افتد بروی او نگاهت...
+++
امروز غریب آل احمد، مهدی است/یکتا گل بوستان سرمد مهدی است
ویرانگر مسلک و مرام باطل/احیاگر آئین محمد، مهدی است...
+++
عاقل نبود هر آنکه مجنون تو نیست/مجنون نبود هر آنکه مفتون تو نیست
مؤمن نبود کسیکه نشناخت ترا/شاکر نبود کسی که ممنون تو نیست...
+++
مرا غیر از تو امیدی بکس نیست/یقینا غیر تو کس داد رس نیست
خدا را یکه مردم در فراقت/دگر آیا زمان هجر، بس نیست؟
+++
عزیز فاطمه جانم فدای قلب مغمومت/فدای آن جمال پشت ابر غیبت، مکتومت
عزای جد تو برپاست دعوت می کنیم از تو/بیا در مجلس اهل عزای جد مظلومت
+++
هر آنکس کار با مولا ندارد/یقینا بهره از معنی ندارد
بغیر از آتش سوزان دوزخ/مقامی روز وانفسا ندارد...
+++
خوشا آنکس که مهدی یار او شد/رفیق مشفق و غمخوار او شد
اگر صدها گره افتد بکارش/بدست او فرج در کار او شد...
یا ابا صالح المهدی
+++
چرا دوری ز تو تقدیر ما شد؟/غم هجران گریبانگیر ما شد؟
تو غایب نیستی، مهجور ماییم/دریغا علتش تقصیر ما شد...
+++
مهر تو بر قلوب ما حک شد/ وای بر آنکه از تو منفک شد
هست کافر اگر در اوصافت/هر که وارد به قلب او شک شد...
+++
خوشا آنانکه با دلبر قرینند/مداوم با جنابش همنشینند
بهرسو دیده خود را گشایند/بغیر از صورت ماهش نبینند...
+++
خوشا آنان که محو روی یارند/جز او با دیگری کاری ندارند
بپای یار هر دم از سر صدق/هزاران مرتبه جان می سپارند...
+++
خوشا آندل که شد منزلگه یار/برون افکنده از خود مهر اغیار
برای رستگاری روز محشر/ بود میزان، ولای آل اطهار
+++
خلق عالم ز سما تا به سمک/ز آدمی و پری و جن و ملک
همگی از دل و جان می گویند/عجل الله تعالی فرجک...
+++
بود یاد تو ما را قوت دل/منور شد ز یادت ساحت دل
بهر اندازه دل مهر تو دارد/همان اندازه باشد قیمت دل...
+++
تا نگردد دوره غیبت تمام/قلب آل الله نگیرد التیام
بارالها جان ما آمد به لب/کی کند مولای ما مهدی قیام...
+++
من ریزه خور سفره احسان تو هستم/ناچیز تر از خار گستان تو هستم
من نوکر تو نیستم ای سرور خوبان/بل خاک کف پای محبان تو هستم...
+++
اگر کوچک بود ظرف وجودم/نمی ارزد پشیزی هست و بودم
خدا را شکر کز احسان و لطفش/عجین شد با ولایش تار و پودم...
+++
من که میدانم لیاقت بهر دیدارت ندارم/قابلیت بهر ره بردن به دربارت ندارم
حلقه وار این سر اگر کوبم به درب آستانت/من ترا می خواهم از تو کار با کارت ندارم
+++
من از حق بهر دیدارت نگارم/همیشه قابلیت خواستارم
زهی اقبال سعدم گر بدانم/که از لطفش قبولم کرده یارم
+++
نمیداند کسی اوصاف یارم/همه عالم بود اضیاف یارم
چه سان شکر خدا باید، که باشد/همیشه شاملم الطاف یارم
+++
چو مهر تو ریشه کرده در جان و دلم/شد رشک ریاض جنت، این آب و گلم
تو گر چه خطاهای مرا می پوشی/اما به خدا ز روی ماهت خجلم
+++
ببالین می نهم سر بلکه در رویا ترا بینم/نبینم روی مردم را فقط تنها ترا بینم
اگر از بهر دیدارت تو از من رو نما خواهی/بیفشاندم سر و جان را به پایت تا تو را بینم
+++
صد شکر که در پناه مهدی هستیم/از باده ناب عشق آنشه مستیم
هرکس به کسی سپرده دل اما ما/از روز ازل بحضرتش دل بستیم
+++
افسوس که از امام خود دور شدیم/از بهر زیارت رخش کور شدیم
ایراد بدیگری نباید بگیریم/از زشتی فعل خویش مهجور شدیم...
+++
ای منجی توده بشر مهدی جان/افتاده بشر بدام شر مهدی جان
تا کی سفرت بطول می انجامد؟/برگرد دگر از این سفر مهدی جان
+++
از آتش ستیزه و از جور بی امان/شد تنگ زندگانی دنیا به انس و جان
ذرات کن فکان همه با هم ندادهند/عجل علی ظهورک یا صاحب الزمان
+++
یارب نظر عنایتی بر ما کن/حکم فرج امام ما امضا کن
ما را به ارادت شهیدان حسین/در زمره یاوران او احصا کن
+++
ترسم بمیرم از غم هجران تو یابن الحسن/در آرزوی دیدن دوران تو یابن الحسن
روزی اگر چشمان من افتد بروی ماه تو/این نیمه جان را می کنم قربان تو یابن الحسن
+++
تقصیر من است اینکه، کم می آیی/هرگاه شدم اسیر غم می آیی
این جمعه و جمعه های دیگر حرف است/آدم بشوم، سه شنبه هم می آیی...
اللهم عجل لولیک الفرج
+++
هرچند که خسته ایم از این حال... نیا/شرمنده اگر ندارد اشکال... نیا
ما خط تمام نامه هامان کوفیست.../آقای گلم زبان من لال... نیا
+++
ای جمالت بهشت جان، مهدی/روی از ما نکن نهان، مهدی
ما به عشق تو زنده ایم مولا/یاد تو، عمر جاودان مهدی
اللهم عجل لولیک الفرج
+++
چه توان گفت ز شکر و کرم و حلم شهی/که جهانی به لبانش نگران خواهد بود
تو جهانی و جهانی ز تو خرسند و خموش/به حقیقت که جهان با تو جهان خواهد بود
یا مهدی
+++
از دوری تو غمین و نالان هستیم/و ز کرده خود کمی پشیمان هستیم
اصلیت ما را تو اگر می پرسی/از کوفه ولی مقیم تهران هستیم!
+++
باز هم یک جمعه دیگر گذشت/روز موعود دل و دلبر گذشت
باز هم چشمم به راهت شد سپید/باز بیچاره دلم در خون تپید
اللهم عجل لولیک الفرج
+++
ما ساکن عصر جمعه هاییم/تو منتظری که ما بیاییم
غربت چه حکایت غریبیست/آقا تو کجا و ما کجاییم...
اللهم عجل لولیک الفرج
+++
ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت/دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت
تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم/یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت
مولا، شمار درد دلم، بی نهایت است/تعداد درد من به خدا از رقم گذشت
+++
ای آخرین امیر ولایت شتاب کن/غیبت شده به حد کفایت شتاب کن
تا کربلا زمین را بهار کن/بهر انتقام حسین قیام کن
اللهم عجل لولیک الفرج
+++
در بزم ولا جام هدایت مهدی است/مقصود ز نور بی نهایت مهدی است
ثبت است که بر جریده عالم قدس/گلواژه روشن هدایت مهدی است
اللهم عجل لولیک الفرج
+++
کاش بودی تا دلم تنها نبود/تا اسیر غصه فردا نبود
کاش بودی تا فقط باور کنی/بی تو هرگز زندگی زیبا نبود
اللهم عجل لولیک الفرج
+++
ما با تو که روبرو شدیم آقا جان!/پیش تو بی آبرو شدیم آقا جان!
خواندیم تو را و خودمان خوابیدیم/چوپان دروغگو شدیم آقا جان!
نه شرم و حیا، نه عار داریم از تو/اما گله بی شمار داریم از تو
ما منتظر تو نیستیم آقاجان/تنها همه «انتظار» داریم از تو
+++
تا کی به شکل خاطره ای گم ببینمت/در عطر سیب و مزه گندم ببینمت
من آن همیشه چشم به راهم به من بگو/یک جمعه در هزاره چندم ببینمت؟
یا مهدی
+++
ای پاسخ گرامی امن یجیب ها/تعجیل کن به خاطر ما ناشکیب ها
چشم جهان به چشمه دستان سبز توست/جاری شو از ورای فراز و نشیب ها...
تعجیل در ظهورش صلوات
+++
با کدامین رو روز شمارش باشیم/عصرها منتظر صبح وصالش باشیم
سالهاست که منتظر سیصد و اندی مرد است/آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم
الهم عجل لولیک الفرج
+++
جز تو کسی نیامده آقا، سر قرار/انگار بی تو نیست کسی، غرق انتظار
این جمعه هم گذشت و تو مثل همیشه باز/در انتظار خویش نشستی به انتظار...
یا صاحب الزمان
+++
ای حضرت حاضری که ناپیدایی/غایب شده از زشتی و نازیبایی
شرمنده که جای آمدن، میگوییم/آقا، تو چه وقت پیش ما می آیی؟
+++
انتظار، انسان سست ایمان را افسرده و منحرف میکنه، باید با تقویت ایمانمون در زمان غیبت منجی و انتظار فرج، در جهت صراط مستقیم حرکت کنیم...
+++
سالار وقت آمدنت دیر شد، بیا/این دل در انتظار فرج پیر شد بیا
دیدم به خواب آمدی از جاده های دور/گفتا دلم که خواب تو تعبیر شد، بیا...
+++
دل را ز کمند تن رهاندیم بیا/در مروه تو را به شوق خواندیم بیا
تو غنچه نرگسی و ما، در ره تو/تا کعبه گل لاله فشاندیم بیا...
+++
در انتظار تو دیگر نمانده است قرارم/بگیر دست مرا عاشقم قرار ندارم
تمام عمر به پایت نشسته ام که بیایی/مکن به حسرت دیدار خویش روز شمارم...
+++
چقدر انتظار برای دیدنت سخت است/چقدر برای نقاش کشیدنت سخت است
چگونه جمال تو را نگارینه کند او/که بهر کسی بجز خدای آفریدنت سخت است...
یا مهدی ادرکنی
+++
عمرم تمام گشت ز هجران روی تو/ترسم شها به خاک برم آرزوی تو
با آنکه روی ماه تو از دیده شد نهان/عشاق را همیشه بود دیده سوی تو...
+++
کدام جمعه دعا مستجاب خواهد شد/سوار صاعقه پا در رکاب خواهد شد؟
کدام جمعه ز تأثیر تابش خورشید/دلی که یخ زده از غصه، آب خواهد شد؟
+++
بیا که باز مرا بیقرار خواهی کرد/به یک اشاره زمین را بهار خواهی کرد
کمان و تیر بگیر و به کوی عشق بیا/عقاب کوه احد را شکارخواهی کرد...
+++
باز هم جمعه شد و غصه من تازه شده/درد این بی خبری بی حد و اندازه شده
باز هم جمعه شد و چشم به ره مانده شدم/باز از دوری تو خسته و درمانده شدم
+++
یارب آن یوسف گمگشته به من باز رسان/تا طرب خانه کنی بیت حزن باز رسان
ای خدایی که به یعقوب رساندی یوسف/این زمان یوسف من نیز به من باز رسان...
+++
الا ای عطر دین ما کجایی؟/شه خضرا نشین ما کجایی؟
مذاب کوره آهنگرانم/به یادت جمعه ها در جمکرانم...
+++
با این دل ماتم زده آواز چه سازم/بشکسته نی ام بی لب دم ساز چه سازم
در کنج قفس میکشدم حسرت پرواز/با بال و پر سوخته پرواز چه سازم...
+++
دلم ز هجر تو در اضطراب می افتد/بسان زلف تو در پیچ و تاب می افتد
شبی که بی توام، ای ماه انجمن آرا!/دلم ز هجر تو از صبر و تاب می افتد...
+++
ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت/دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت
مانند مرده ای متحرک شدم بیا/بی تو تمام زندگی ام در عدم گذشت...
+++
در آتش رهایم، خدا شاهد است/به غم مبتلایم، خدا شاهد است
شب است و دل و بیکسی وای من/به درد آشنایم، خدا شاهد است...
اللهم عجل لولیک الفرج
+++
ای اف به این زمانه و ای اف به روزگار
تا کی شکست، خرد شدن، بغض، انتظار
تقویمها نبود تو را ناله میکنند
در سالهای ساکت و بی روح و مرگبار...
+++
رزو دارم بیایی مژده سبز بهارم/ای تمام آرزویم ای همه دار و ندارم
آرزو دارم بیایی در دل تاریک غم ها/ای جمالت روشنای خلوت شب های تارم...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...